20 Eylül 2022

2-B'de kopya skandalı!

2-B sınıfı kopya skandalıyla çalkalanıyor. Kopya çektiği iddia edilen Ümit, "Hiç de bile tamam mı!" diye konuştu

Ümit M. çok üzgün.

Son günlerde okulda en büyük ses getiren olay, 2-B'deki kopya iddiası. İddianın öznesi ise Ümit M. 

Sınav sırasında sürekli sağa sola bakındığı için öğretmeni tarafından uyarılan Ümit, "Ben matematiği hiç anlamıyorum ki, Türkçe dersim daha iyi. Problemleri çözemediğim için de öyle sağa sola bakındım durdum," diyerek kopya çektiği iddialarını kesin bir dille yalanladı. "Ben hayatımda kopya çekmedim, çekmem!" diye konuşan M., kendini aklayacağına emin olduğunu söyledi.

2-B'deki arkadaşları da Ümit'in böyle bir şey yapacağına inanmıyor. Ümit'in hemen arkasında oturan Aynur, "Evet evet, Ümit hayatta böyle bir şey yapmaz. Zaten istese de beceremez," dedi. Benzer şekilde, yan sıradaki Esin de Ümit'i savundu: "Hiii, görsem de inanmam, o hiç öyle şey yapar mı!"

Sınıf öğretmeni Burhan bey ise sorularımızı yanıtsız bıraktı.

Boşluk Postası, bu ilginç skandalın peşinde olmaya devam edecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu haber hakkında ne düşünüyorsun?